Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Student Artist Member Nguyen Thi Minh NhatFemale/Vietnam Groups :iconsonicfansbaby: SonicFansBaby
The love never faint
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Premium Membership
Statistics 724 Deviations 23,996 Comments 33,253 Pageviews

Newest Deviations

Some of my works.....^^;
:iconletter-lplz::iconletter-aplz::iconletter-uplz::iconletter-rplz::iconletter-aplz:
:iconletter-rplz::iconletter-oplz::iconletter-splz::iconletter-eplz::rose:
Break scene by Art-in-heart4vaBreak scene take 3 by Art-in-heart4va
The song by Art-in-heart4va:iconflyingheartsplz::iconflyingheartsplz::iconflyingheartsplz:

Favourites

THESE ARE AWESOME><ALL THE BEST WORKS I EVER SEEN!!!!!!:heart::la:
* ♥`•..••:*`*:•.••.. `•♥
想你     想你   想你    想你 想你 想你想见你
想你   想你 想你  想你   想你  想你
想你   想你   想你  想你  想你  想你 想你想见你
想你   想你   想你  想你 想你   想你
想你   想你  想你   想你想    想你
想你想见你 想你想你    想你    想你 想你想见你
* ♥`•..••:*`*:•.••.. `•♥:iconyouretooslowplz:

Watchers

Groups

Donate

Art-in-heart4va has started a donation pool!
1,044 / 2,396
:iconddrarrowupplz:

DON'T LET THIS FOOL U MY FRIEND:
HERE IS THE REAL DEAL:

:iconddrarrowdownplz:

*now* 561:points:
*used to*818:points: still so far...:icondummydanceplz:

WANT LOTS OF POINTS TO DO MY DAMN BUSINESSES!:iconravegwahplz::iconexcitedhiplz::iconravegwahplz: sO pLZ?:icondragontailfast:

:iconyourocksonicplz:-U are so kind:heart:
:iconthankyoutailsplz:-Thank u so much:iconbackhug:
:iconknuxwinplz:-LOVE YA!:iconpinklilyplz:
:iconsss001::iconsss002::iconsss003::iconsss004:
:iconsss005::iconsss007::iconsss007-a::iconsss008:
:iconprevysilverplz::iconthewarppipe::iconwarp-pipe::iconshadowseizureplz::iconthewarppipe::iconwarp-pipe::iconpervysonicplz2: :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::|:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
:iconeruoneplz::iconerutwoplz:
:iconeruthreeplz::iconerufourplz:
:iconerufiveplz::iconerusixplz::cake::iconlxlightplz:
Near by liv2rideNear gif by edb23Near by MoonlightAlchemist
kawaii L stamp by anyaaequinox
:iconemptyspaceplz::iconhumpingstickplz:
:icondanwthplz::iconimpointlessplz::icondannyphantomcryplz:

:iconfluttershy1plz::icontransparentplz::icontransparentplz::icontransparentplz::iconfluttershy2plz:
:iconfluttershy3plz::iconportalplz::icontransparentplz::iconportal2plz::iconfluttershy4plz::iconmlpdiscordplz:-Just as plan...B-)

:iconfluttershykillerplz1::iconfluttershykillerplz2::iconfluttershykillerplz3:
:iconfluttershykillerplz4::iconfluttershykillerplz5::iconfluttershykillerplz6: :iconyaayplz::iconsamuraijackplz::iconyaayplz:
:iconflyingheartsplz::iconsesshomaruplz::iconflyingheartsplz:Oh the Japan love~:iconcocoheartplz:
Bromighost Pixel :: Spencer Wright by SparkleNaut:iconlovelyheartsplz:Bromighost Pixel :: Billy Joe Cobra by SparkleNautdance ~ dance ~ dance
Billy Joe Cobra Fan Button by PrincessSkyCloudDude that's my ghost stamp Billy Fan by furfae

You must be logged in to donate.
Tagged by :iconmangakid37201:

Rules: 

1) You must post these rules.

2) Each person has to share 10 facts about themselves.

3) Answer the 10 questions asked by the person who tagged you 

MAKE ME.

10) You MUST make a journal entry! No comments.

Things about me

1. I've just been put into friend zone somedays ago.

2. I need to watch cartoons for living.

3. I'm single and want that way for the rest of my life.

4. I have no pet. We do have fishes but meh, they bored me.

5. I used to like Pokemon, now, I try so hard to avoid it.

6. I have issue with trusting boys.

7. I like the color Pink.

9. I love my father than my mother.

10. I have a very very long hair.



Questions Asked

1. Do you have any pets? Just fishes.

2. What was your first anime? Nguyen

3. Gold or Diamonds? Diamonds

4. If you could have one power, what would it be? Control plants.

5. What do you want to eat right now? Every junk foods.

6. What kind of music do you like? Pop and Dustep.

7.  Do you play Pokemon or Animal Crossing? Haha. Read above.

8. What is the hardest video game you played? Usually mind games.

9. If you could have one wish granted, what would it be? For god stake, I want to have my dream job. I want to work well with it too.

10. Which bug pest would you erase from existence? They all here for a reason, although i don't like them around but that just wrong so no.

  • Mood: Content

Journal History

deviantID

Art-in-heart4va's Profile Picture
Art-in-heart4va
Nguyen Thi Minh Nhat
Artist | Student
Vietnam
:iconrose5plz::iconrose6plz::iconrose7plz::iconart-in-heart4va::iconrose-2plz::iconrose3plz::iconrose4plz:

:iconfbplz: Laura Rose. www.facebook.com/profile.php?i…

I say no to these:
.......................................:icontopstabplz:
:iconkillitwithfire::iconsonicthehedgehogplz::iconflyingheartsplz::iconsallyacornplz::iconkillthatwithfire:
:iconkillitwithfire::iconwantdannyphantomplz::iconflyingheartsplz::iconpaulinaplz::iconkillthatwithfire:
I'm ok with every ship so far in Death Note. ( Ryuk and Light though... weird... )
Mare 6 from MLP ship each other. :iconscaredplz:
Ah!:iconakuplz: NO :iconsamuraijackplz:
Couples that not show in Inuyasha Anime/Manga! That just so mess up!:x:
Uh, I like when Spencer and Billy love each other as bro than lover. ( Even the fan art is wow!hot! )
In coming Ninja...


╔════════╗
║████████║
║ÐEatнηΘ†E║
║████████║
║████████║
║████████║
║████████║
╚════════╝
~:iconappleplz:
------------------------------------~♥

Inuyasha 04 by evelyzenunezSesshoumaru 05 by evelyzenunezSesshoumaru Rin by evelyzenunezJack and the Creature by FlintlockGreystone

Commission animation: Inuyasha and Kagome by starcaDanny Phantom Stamp by ecokittyNom Nom Nom Stamp by ecokittyDP stamp by cinyuDP Transformation Stamp by ecokittyThe DP Trio Stamp by LinarielStamp: DxS by cinyu:thumb151463285:~~♥
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Webcam

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconluckybeo2101:
luckybeo2101 Featured By Owner Jul 10, 2014  Student Traditional Artist
lol, when you change avatar, i didn't know was you XD với lại chị đạt tên độc mà dài quá gây khó cho người cần nhắc về chị XD em nhận xét vậy thôi
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 10, 2014  Student
Riết rùi quen.
Reply
:iconluckybeo2101:
luckybeo2101 Featured By Owner Jul 10, 2014  Student Traditional Artist
@@ chị có bao giờ phải đánh tên mình đâu, mà ít thui
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 11, 2014  Student
? haha, thế tui đăng nhập vào máy tính bằng suy nghĩ à? hay Đt nữa.
Ngốc à, bôi đen icon của ng ta rùi copy tên của ng đó chứ đánh làm gì cho khổ ?
Reply
(1 Reply)
:icondpphan:
DPPHAN Featured By Owner Jul 6, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks for the watch!
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 6, 2014  Student
:D
Reply
:iconjjjorgie:
JJJorgie Featured By Owner Jul 5, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks so very much for the fav! :) You have a super cute gallery! Keep it up!
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 5, 2014  Student
Cute? Haha, thax X3
Reply
Hidden by Commenter
:iconbacon3:
bacon3 Featured By Owner Jul 4, 2014  Student Traditional Artist
I'm kinda confused on something 
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 4, 2014  Student
Yes?
Reply
:iconbacon3:
bacon3 Featured By Owner Jul 4, 2014  Student Traditional Artist
Why, don't you trust dudes?
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 4, 2014  Student
Ah...u read my journal...( no, i thought no one will read them! aaa! u seen nth! )

Cause they all mean at my place? XD
Reply
(1 Reply)
:iconsayuuchann:
SayuuChann Featured By Owner Jul 3, 2014  New member Student
Hey dude I am a dummy! 
HÚÚÚÚ
Đằng ấy cho làm quen :D
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 3, 2014  Student
Hello:)
Style u giống Japanese ghê :)
Reply
:iconsayuuchann:
SayuuChann Featured By Owner Jul 3, 2014  New member Student
thật hả? :D mình vẫn thấy ngố ngố vì nét hơi cứng 
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 4, 2014  Student
vậy là mềm hơn của tui ùi ><
Reply
(1 Reply)
:iconsayutb:
Sayutb Featured By Owner Jul 2, 2014
thanks for the llama! C:

oh
wow
wait

I haven't given you a llama
:'D
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 2, 2014  Student
it's ok XD I'm sry i don't have birthday present properly :(

1 more week until i went away so so much work to do now ><
Reply
:iconsayutb:
Sayutb Featured By Owner Jul 7, 2014
no no no that's all right :0

ohh
bad
hope you are doing well now <:С
heeeeeey 
awsome avatar
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jul 7, 2014  Student
y u always has to write those tiny letters XD

and thax. U know this guy right?
Reply
(1 Reply)
:iconkatmram:
KatMram Featured By Owner Jun 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
As always I'm late :D

(F.R.I.E.N.D.S.)
=Fight alongside you
=Respect you
=Involve you
=Encourage you
= Deserve you
=Save you

Send this to all your friends and me if I'm one.
If you get 4 back you are liked, but if you get 7 back then you are seriously loved. Hug
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jun 29, 2014  Student
Thank you:huggle:
not seeing around lately XD
Reply
:icondorkot:
Dorkot Featured By Owner Jun 25, 2014
thanks for the fav!
Reply
:iconart-in-heart4va:
Art-in-heart4va Featured By Owner Jun 25, 2014  Student
:hug:
Reply
Add a Comment: